Przejdź do treści
Wyszukaj
Warsztat Otwarty
Blog dla edukatorów
Menu
Tekstowisko
Projektowanie dydaktyczne
Edukacja i edukatorzy
Psychoedukacja
Komunikacja
– zobacz wszystko –
Szkolenia
Trening mindfulness
Stres oswojony
Droga asertywności
Myślenie Wizualne
Szkoła rozmawiania
Informacja zwrotna
– zobacz wszystko –
Gry szkoleniowe
Kawałek domu
Koszyk różności
Rzuć pomarańczą
Most nad przepaścią
Narysuj stres
Połamane kwadraty
– zobacz wszystko –
e-Learning
Articulate 360
Moodle
Edutech
Materiały do pobrania
Karty uważności
Oswajanie stresu
Asertywność. Być sobą
Kwadrat von Thuna
Okno Johari
Trzy stany Ja
– zobacz wszystko –
O autorze
Wyszukaj
T E K S T O W I S K O
teksty o głowie, sercu i dydaktyce
O myśleniu nad kartką papieru - z nadzieją i bez niej
czyli meandry projektowania dydaktycznego
#01. Pytania wielokrotnego wyboru: żmud, trud i… jakość.
O edukacji, a tym bardziej o edukator(k)ach
czyli teoria i praktyka nauczania i uczenia się
#01. Dlaczego nie lubię być trenerem? Czyli opowieść o relacji z grupą.
#02. Prawo dziecka do szacunku. Czyli medytacje o dzieciństwie z Januszem Korczakiem.
O osobowości i pokątnie o jej zakamarkach
czyli co nieco o psychoedukacji
#01. Salon, piwnica, łazienka i kanalizacja. Czyli o oknie Johariego.
#02. Autobus pełen nieprzyjaciół. Czyli fascynujące metafory w terapii ACT.
#03. Tańcząc z indykami. Czyli o akceptacji wewnętrznych natrętów.
#04. 7 metafor dla odpuszczania. Czyli antidotum na hiperkontrolę.
O tym, jak ze sobą (nie) rozmawiamy
czyli o sztuce porozumiewania się
#01. Młode wino w starych beczkach. Czyli o słowach, które łapią emocje.
#02. Twój styl i gust... komunikacyjny. Czyli osiem postaw według von Thuna.
#03. Ile jest Romków w Romku? Czyli o wielu duszach w nas...
...a teraz nie na temat
czyli o wszystkim innym.
#01. Pewne jest tylko cierpienie. Czyli dlaczego egzystencjonaliści kochają futbol.